תפריט
accessibility

שימוש בכל דף ודף באתר או באיזה שירות או פעילות אחרת של אתר זה כפוף לתקנון להלן ומשכך חשובה במיוחד קריאת התקנון באופן קפדני והבנתו. השימוש כאמור מעיד כי קראת את התקנון ונתת לו את הסכמתך המלאה.

 

  • כללי
  1. עמותת אלווין ישראל (להלן: “העמותה“) הוקמה בשנת 1984 ופועלת בשותפות ובתמיכת משרד הרווחה והביטחון החברתי; משרד החינוך; משרד הבריאות; עיריות ורשויות מקומיות ברחבי הארץ. העמותה נותנת שירות ליותר מ-5,200 אנשים עם מוגבלות, ביניהם: פעוטות, ילדים, בני נוער, צעירים, מבוגרים וקשישים.
  2. תחומי הפעילות של העמותה רחבים וכוללים: תוכניות התערבות מוקדמת לפעוטות במעונות יום שיקומיים; תוכניות יום שהות ארוך בגנים ובבתי ספר; תוכניות מעבר לבני נוער ולצעירים; תמיכה וליווי מתנדבים בשירות הלאומי-אזרחי או צבאי; תוכניות הכשרה, הכנה וליווי בעבודה בשוק התחרותי; מרכזי יום למבוגרים; תוכניות פרישה לגמלאים; דיור תומך בקהילה; תוכניות לסנגור עצמי בקהילה; תרבות ופנאי.
  3. מטעמי נוחות, מנוסח התקנון בגוף שני, אך הוא מופנה ומחייב את כל המשתמשים ו/או מי מטעמם בשירותים והפעילויות השונות של העמותה. כמו כן, תנאי השימוש באתר מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך הם מתייחסים כמובן הן לנשים והן לגברים כאחד.
  4. מובהר כי העמותה שומרת לעצמה את הזכות, על פי שיקול דעתה הבלעדי, להפסיק את הגישה של המשתמש לאתר ולשירותים של העמותה בכל שלב שהוא, לרבות במקרה בו המשתמש הפר את הוראות תקנון זה ו/או אם נמצא שהמשתמש מנסה לפגוע בפעילותה התקינה של העמותה, בעובדיה, בשמה ו/או מכל סיבה אחרת.

 

  • שירותי העמותה
  1. השירותים, עליהם יחול התקנון, יכללו כל שירות אשר תבחר העמותה להציע לציבור המשתמשים בתמורה ו/או שלא בתמורה, לפי שיקול דעתה הבלעדי של העמותה.
  2. מכל מקום, המידע באתר אשר אליו מתייחסות הוראות תקנון זה (בין אם המידע יוצג על ידי העמותה ובין אם המידע יימסר על ידי צדדים שלישיים) כולל כל כיתוב ו/או אלמנט חזותי ו/או אלמנט שמע ו/או עיצובם/עיבודם/עריכתם/דרך הצגתם, בכל מדיה דיגיטלית או אחרת, ובכלל זה מלל, תמונות, ציורים, אלמנטים גראפיים, רישומים, הדמיות, דגימות, קבצי קול או וידאו, נתונים, תוכנה, קובץ, קוד מחשב, פורמט, ממשק, תו וכיוצ”ב.
  3. מובהר כי שירותי העמותה כוללים, מפעם לפעם, גם שירותי דיוור אלקטרוניים ואחרים (לרבות באמצעות רשת האינטרנט ורשתות הסלולר ובכל דרך אחרת, קיימת או עתידית, ובכלל זאת קבלת ניוזלטר).
  4. דיוור שכזה יכלול דיוור כללי ו/או פרסומי, ישירות למשתמש בשירותים אלו, בהתאם להוראות ולהנחיות שיתנו על ידי העמותה מעת לעת (להלן: “הדיוור“). העמותה שומרת לעצמה את הזכות לבצע את הדיוור בעצמה או באמצעות שירותי דיוור אשר יסופקו על ידי הצדדים שלישיים. מובהר כי בהסכמתך להיות מנוי על שירות הדיוור ובמתן הסכמתך לתקנון זה, אתה מצהיר ומאשר שידועות לך הוראות תיקון מס’ 40 לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשס”ח – 2008, וכי אתה מסכים במפורש שיישלח לך ע”י העמותה דיוור, בכל הדרכים המנויות בחוק (לרבות פקסימיליה, מערכת חיוג אוטומטי, הודעה אלקטרונית או הודעת מסר קצר) ו/או בכל דרך עתידית רלוונטית.
  5. אתה תוכל להתנתק מהשירות בכל עת, על ידי פניה בדרכים הקבועות בחוק, וכן ע”י פנייה דרך הצור קשר באתר. ככל שתבחר להתנתק, תוכל להירשם מחדש לשירות האמור באמצעות פנייה חוזרת לעמותה. בכל מקרה, הסכמתך לעשות שימוש בשירותי העמותה כוללת הסכמה להיחשף לפרסום ו/או תכנים מסחריים ו/או שיווקיים שונים, לרבות באמצעות פרסום באתר ו/או הודעות קופצות ו/או “באנרים” ו/או כתבות פירסומיות ו/או כתבות בעלות תוכן שיווקי ו/או כל שימוש אחר שהעמותה תמצא לנכון כגון: pop up, pop under, פירסום קולי, וידאו וכו’ ו/או פרסום בכל דרך אחרת, קיימת או עתידית.

 

  • קניין רוחני
  1. המידע המוצג באתר כולל קניין רוחני, לרבות סימני מסחר, זכויות יוצרים, זכויות פטנטים, סודות מסחריים ועוד. זכויות הבעלות ו/או השימוש במידע ו/או בתמונות ו/או בתכנים לרבות זכויות השיווק והפרסום וכל קניין רוחני אחר מכל מין וסוג, שייכים לעמותה ו/או לצדדים שלישיים, לפי העניין, ולך לא תהיה כל זכות מכל סוג בהם, מלבד הזכות לשימוש בשירותים הנרכשים על ידך בהתאם לתנאי ההתקשרות אשר יסוכמו באופן נפרד ובכתב בינך לבין העמותה.
  2. בכלל האמור, אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לשווק, להשתמש או למסור לאחרים מידע המופיע באתר זה ו/או לעשות בו כל שימוש מסחרי או לא מסחרי אחר במידע המופיע באתר זה, בלא קבלת הסכמה מפורשת של העמותה מראש ובכתב. מבלי לגרוע מכלליות האמור, הכוונה גם לפרסום ברבים של כל פלט של המידע, בין שהוא מודפס ובין שהוא ניתן כקובץ על גבי אמצעים מגנטיים או בכל צורה אחרת.
  3. אין באמור באתר או בתוכן, באופן מפורש או בעקיפין, כדי להוות הרשאה ו/או רישיון ו/או זכות לעשות שימוש בזכויות הקניין הרוחני של העמותה בלא אישור מראש ובכתב של העמותה.

 

  • שיתופי פעולה ואתרים אחרים
  1. חלקים שונים מהמידע באתר מוצגים בהתאם להסכמים בין העמותה לבין צדדים שלישיים ו/או מאפשרים בין היתר הפניה או קישור לאתרי אינטרנט אחרים (להלן: “האתרים האחרים“).
  2. השירותים, זכויות היוצרים וקניין רוחני אחר במידע המופיע באתר ו/או בתמונות המוצגות להמחשה עשויות להיות שייכות לצדדים שלישיים ובאחריותם בלבד. העמותה אינה אחראית בשום צורה ואופן לתוכנם של השירותים המוצעים למכירה על ידי צדדים שלישיים. בכלל האמור, אם תבחר לגלוש או לעשות שימוש באתרים המופעלים על ידי צדדים שלישיים הרי שאתה תיתן בכך את הסכמתך גם לתקנוני השימוש ולמדיניות הפרטיות של אתרים אלו.

 

  • הגבלת אחריות
  1. המידע בשירותים השונים של העמותה הוא לשימושך כמו שהוא (AS IS). למרות שהעמותה משתדלת לפעול באופן שבמסגרתו המידע המוצג לך באתר ו/או בשירותי העמותה יהיה נכון ומדויק ככל שניתן, הרי שייתכנו ליקויים ו/או טעויות ו/או אי דיוקים ו/או שיבושים במידע ו/או בדרך העברתו למשתמש. כל זאת עלול לנבוע מסיבות שונות וביניהן תקלות טכניות ו/או טעויות אנוש ו/או בשל צדדים שלישיים ו/או מכל טעם אחר. ליקויים או טעויות או שיבושים וכדומה, כאמור, אף עשויים לחזור על עצמם, בכלל ואף לאחר שתוקנו. גם בעניין זה, מובהר בזאת כי העמותה לא תהיה אחראית לכל נזק עקיף ו/או ישיר שיגרם לך כתוצאה מהסתמכות על ו/או שימוש בתכנים ובמידע המתפרסם באתר. בכל מקרה, העמותה, לרבות מנהליה, עובדיה וכל מי מטעמה, לא יהיו אחראים בגין כל נזק, ישיר או עקיף, שיגרם לך ו/או לכל מי שעושה שימוש במידע המופיע באתר.

 

  • רכישת שירותים ומוצרים
  1. ככל שתבחר לרכוש או להירשם לקבלת שירותים מהעמותה, תידרש למסור לעמותה פרטים שונים כתנאי לביצוע העסקה, לרבות הפרטים הבאים: שם פרטי, שם משפחה, ת.ז./ח.פ., טלפון, יישוב, דואר אלקטרוני וכו’. הנך מתחייב שכל הפרטים שתמסור כאמור יהיו נכונים ומדויקים, הן לצורך קבלה או הרשמה לשירות הרלוונטי והן לצורך יצירת קשר עמך או זיהוי שלך.
  2. מובהר כי השימוש בשירותי העמותה מותאם לבגירים מעל גיל 18 אך הוא מותר גם לקטינים בכפוף לאישור הוריהם או האפוטרופוס החוקי שלהם. עצם השימוש באתר, כמוהו כהצהרה שההורה ו/או האפוטרופוס אישר את שימוש הקטין באתר, לאחר שקרא בעיון את תנאי תקנון זה. כאשר קטין משתמש באתר, האתר פטור מכל אחריות בקשר לכך ולא תהיינה לו כל תביעות, טענות או דרישת כלפי האתר.
  3. בכל מקרה, העמותה לא תהיה אחראית לדחייה ו/או עיכוב ו/או אי אספקה של שירות הנובעים מכוח עליון או מגורמים אחרים אשר אינם בשליטתה של העמותה לרבות שביתות, השבתות, מלחמות או פעילות לחימה, מגפות, סגרים חלקיים, אזוריים או מלאים וכד’.

 

  • הוראות כלליות
  1. העמותה שומרת על זכותה לשנות את הוראות תקנון זה וכללי השימוש בשירותי העמותה מזמן לזמן, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. כל שינוי כאמור יחייב את המשתמשים מרגע פרסומו באתר.
  2. אתה מתחייב לפצות ו/או לשפות את העמותה בגין כל נזק ו/או הוצאה (לרבות הוצאות משפטיות) שייגרמו לה עקב הפרת הוראות תקנון זה ו/או פגיעה בזכויות העמותה ו/או פגיעה בזכויות צד שלישי עקב שימושך בשירותי העמותה שלא בהתאם להוראות תקנון זה.
  3. מקום השיפוט הבלעדי בכל עניין ומחלוקת בכל הנוגע לשירותים באתר, יהיה בית המשפט המוסמך בירושלים, והדין שיחול יהיה דיני מדינת ישראל.
  4. לפניות בכל שאלה ו/או בנושא נגישות האתר ניתן ורצוי לפנות אלינו בדואר האלקטרוני המופיע בעמוד “צור קשר” והיא תטופל בהקדם האפשרי.

כניסה למאגר הידע של אלווין ישראל

*אנא הכנס כתובת דוא"ל חוקית!
*אנא מלא סיסמא!

שכחתי את הסיסמה

תפריט נגישות