תפריט
accessibility

לעמותת אלווין ישראל סניף שרון מרכז דרושה רכזת אדמינסטרטיבית החלפה לחופשת לידה

סניף: השרון
היקף: משרה מלאה
תחום: מנהלה ואדמיניסטרציה

תיאור משרה

תיאור התפקיד:

  • ניהול שוטף של המשרד- תחזוקה, אווירה, מטבחון, ציוד.
  • עבודות אדמיניסטרציה, בעיקר מול מחשב.
  • עבודה מול מגוון גורמים ובעיקר מתן שירות לצוות עובדי הסניף
  • ניהול עובדי אחזקה- ניהול קריאות, קשר שוטף ובקרה מול מנהלי המסגרות, ניהול לו"ז אחזקה, טיפול בכל הבעיות הקשורות בכך, עבודה מול ספקים.
  • ניהול נושא הרכש- הצעות מחיר, הגשת חשבוניות, בקרה וניהול נושא הכספים של הסניף.

דרישות התפקיד

דרישות התפקיד:

  • נכונות לעבודה עצמאית לצד עבודת צוות
  • אסרטיביות
  • יוזמה, גמישות, חשיבה יצירתית.
  • משרה מלאה בשעות הבוקר (מתאים לאימהות)
  • העבודה במרכז הרצליה

תחילת עבודה ב- 1.6.24 החלפה לחופשת לידה לחצי שנה לפחות עם אופציות להמשך התברגות בארגון.

 

  • המודעה מיועדת לנשים ולגברים.
  • רק פניות מתאימות תיענינה.

טופס פנייה למשרה

אנא מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

    משרה מבוקשת
    צירוף מסמך קו"ח

    צרפו קובץ Word או PDF של קורות החיים שלכם, וכל מסמך נוסף שאתם מוצאים לנכון לשתף בקשר למשרה בה אתם מעוניינים.

    כניסה למאגר הידע של אלווין ישראל

    *אנא הכנס כתובת דוא"ל חוקית!
    *אנא מלא סיסמא!

    שכחתי את הסיסמה

    תפריט נגישות